چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
محمدجواد حاج علی‌اکبری

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: اسماعیل عمیقاً معتقد به مبانی حرکت جهادی بر اساس خط ترسیم شده امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و حاج قاسم عزیز بود.هنیه

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گردهمایی "عهد حضور" که در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد، اظهار داشت: خبر شهادت اسماعیل هنیه رضوان‌الله تعالی علیه در تهران خبری تلخ و بسیار متأثر کننده‌ای بود که بعد از حضور ایشان در مراسم تحلیف ریاست جمهوری صورت گرفت و هم ما و هم جبهه مقاومت و فرزندان عزیز مقاومت در فلسطین را محزون کرد.

وی اسماعیل هنیه را یک شخصیت بزرگ، جهادی، انقلابی، فاضل و مؤمن توصیف کرد و گفت: این شخصیت برجسته عمیقاً معتقد به مبانی حرکت جهادی بر اساس خط ترسیم شده امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و حاج قاسم عزیز بود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، با اشاره به اینکه شهید هنیه یک خانواده بزرگ جهادی و شهید داشت و داغ‌های بزرگ و فراوان دید به نحوی که تقریباً همه خانواده‌اش و عزیزترین اعضاء خانواده ایشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، ابراز کرد: انسان در چهره او همیشه نور شهادت را می‌دید و احساس می‌کرد این بزرگمرد به آرزوی خیلی قدیمی خود خواهد رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری اظهار کرد: شهادت این مقام عالی‌رتبه در این شرایط، آن هم در تهران که ما میزبان این شخصیت عزیز بودیم، بسیار سخت و سنگین است و کار را برای ما خیلی سخت‌تر می‌کند.

امام جمعه موقت تهران، با تأکید بر اینکه جریان صهیونیسم و صهیونیست‌های تبهکار و این باند کثیف تروریست و دیوانه با حامیان دیوانه‌تر خود در شرایط خاصی هستند و همه سرمایه‌های خود را برای ضربه زدن به میدان آورده‌اند، تصریح کرد: جبهه مقاومت شرایط خاصی را در لبنان و جاهای دیگر تجربه می‌کند، جماعت کثیف صهیونیسم بعد از ضربه‌های جبران‌ناپذیر و ترمیم‌ناپذیر که از مقاومت دریافت کرده در حال دست و پا زدن است.

وی ابراز امیدواری کرد که خداوند متعال بنیان‌های مقاومت را استوارتر و نصرت خود را بیش از گذشته بر ملت مقاوم و مظلوم فلسطین و غزه نازل کند و این داغ را هم با ضربه‌های جبران ناپذیر و ترمیم ناپذیری که جبهه مقاومت بر این دستگاه پلید و کثیف وارد خواهد کرد، جبران کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha